ÅBENT BREV TIL HENRIK HØPNER

Jyske Bank bribes the plaintiff's lawyers, in a fraud case against the same Jyske Bank.

This is how the fraudulent customer at Jyske bank perceives the management's actions.
falske GARANTIER. - Spørg i jyske bank om de også vil lave falske garantier hos dig, og snyde og bedrage dig.

falske GARANTIER. – Spørg i jyske bank om de også vil lave falske garantier hos dig, og snyde og bedrage dig.

🙁

Vi ønsker dialog med jyske bank, vil gerne vide hvad der sker og er sket, vi har forsøgt og forsøgt at få indsigt i de lån Jyske bank, og nu også Lund Elmer Sandager i et rettsforhold, siger er både hjem taget og udbetalt, fra Nykredit Henrik Høpner Straffe Advokat men mest kendt fra tv som boligadvokat der er brug for samtale, dialog vil ikke være sød at hjælpe, Philip Baurch er trods alt din kolega, og vi mener han lyver i et retsforhold. læs gerne dagbogen på www.bombe.dk eller det åbne brev på facebook der er lagt lidt søge ord ind så du måske ser det.

Vi ønsker dialog med jyske bank,
vil gerne vide hvad der sker og er sket,
vi har forsøgt og forsøgt at få indsigt i de lån Jyske bank, og nu også Lund Elmer Sandager i et retsforhold, siger er både hjemtaget og udbetalt, fra Nykredit
Henrik Høpner Straffe Advokat men mest kendt fra tv som boligadvokat
der er brug for samtale, dialog vil du ikke være sød at hjælpe, Philip Baurch er trods alt din kolega, og vi mener han lyver i et rettsforhold. læs gerne i dagbogen på www.bombe.dk eller det åbne brev på facebook
der er lagt lidt søge ord ind så du måske ser det.

Åbent brev til Henrik Høpner Advokat Lund Elmer Sandager

RING 40 333 400 ELLER SKRIV EN SMS

Så mødes vi og ser om vi kan lukke sagen.

Ellers fortæl mig hvis, Jyske bank har en anden mening.

Så er der kun retssalen.

Det er muligt at Advokaterne i Lund Elmer Sandager han en anden opfattelse af beviser.

Advokat Mette Egholm Nielsen Nykredit skriver der intet lån findes i Nykredit på 4.328.000 kr. JYSKE BANK NÆGTER AT LAVE SVIG OG TILBAGEHOLDE OPLYSNINGER

JYSKE BANK NÆGTER AT LAVE SVIG OG TILBAGEHOLDE OPLYSNINGER

Når Philip Baruch skriver jeg som kunde i jyske bank har bevisbyrden,

for at jeg ikke har hjemtaget et lån, stort 4.328.000 kr. i Nykredit

også Bilag 110 i sagen mod Jyske bank, sammen konto og kredit til flere virksomheder lavet i jyske bank taler om konto 5050 1354141 gælder fra 09-06-2008 cvr. 27374476 men kik på bilag 111 / Billed taler stadig om konto 5050 1354141 her taler vi bare om en anden virksomhed, en der allerede har samme kontonummer, og en kredit. denne gæld flytter Jyske så på et tidspunkt til en anden virksomhed klik på foto

taler om konto 5050 1354141 gælder fra 09-06-2008
cvr. 27374476
men kik på bilag 111 / Billed
taler stadig om konto 5050 1354141

Bilag 110 og bilag 111 i sagen mod Jyske Bank Jyske bank, sammenblander konto og kredit til flere virksomheder taler om konto 5050 1354141 men klik på billeder, bilag 111 / Billed taler stadig om konto 5050 1354141 der er 2 virksomheder virksomhed, en der allerede har samme konto nummer, og en kredit. denne gæld kredit flytter Jysk bank uden nogle med kunder i de 2 virksomheder, så på et tidspunkt, mellem virksomhederne, ligner noget det lige har stået om jyske bank i avisen

Bilag 110 og bilag 111 i sagen mod Jyske Bank.
Jyske bank, sammenblander konto og kredit til flere virksomheder.
taler om konto 5050 1354141
men klik på billeder, bilag 111 / Billed
taler stadig om konto 5050 1354141
denne gæld kredit flytter Jysk bank uden nogle med kunder i de 2 virksomheder, så på et tidspunkt, mellem virksomhederne, ligner noget der lige har stået om jyske bank i avisen

En medarbejder hos Jyske Bank i Roskilde har flyttet penge rundt mellem en række kunders konti uden kundernes viden, lidt kriki her

Kan Jyske Bank fremvise et stykke bilag som dette her fra Nykredit, bare på 4.328.000 kr. med en dato lige før, eller 15-04-2009 :-) kan hjælpe lidt Nykredit har ikke en kopi

Kan Jyske Bank fremvise et stykke bilag som dette her fra Nykredit, bare på 4.328.000 kr. med en dato lige før, eller 15-04-2009 🙂 kan hjælpe lidt
Nykredit har desværre ikke en kopi

Måske jyske bank snart vil vise mig den aktindsigt som jeres Advokat Morten ulrik gade nægtede mig i 2015. Kunde skulle jo nødig opdage at jyske bank bedrog ham. vi spørger igen, vil Jyske bank fremvise det bilag som lovligører at jyske bank tager af betroet midler 16-04-2009 vi taler om det der lån på 4.328.000 kr. som rådgiver i Jyske bank Nicolai Hansen 2010 og bestyrelsesmedlem i Jyske bank 31-05-2016 skriver til min advokat, er hjemtaget og udbetalt KOM NU TAL MED MIG

Måske jyske bank, snart vil vise mig den aktindsigt, som jeres Advokat Morten ulrik gade nægtede mig tilbage i 2015.
Kunden skulle jo nødig opdage, at jyske bank bedrog ham. vi spørger derfor igen, vil Jyske bank fremvise dette bilag, som kan lovliggøre at jyske bank tager af betroet midler 16-04-2009
vi taler stadig,om det der lån på 4.328.000 kr. bilag 31. i sagen mod Jyske bank, som rådgiver i Jyske bank Nicolai Hansen 2010 og bestyrelsesmedlem i Jyske bank 31-05-2016 skriver til min advokat, er hjemtaget og udbetalt
KOM NU TAL MED MIG, DIALOG

Havkatten jyske bank skriver selv om det står i aviser og er på tv så er det ikke rigtig, vi har intet galt lavet i pannamasagen . Kunne minde om min sag, her forsikring Jyske bank, ban også at Banken overholder love og regler, men jyske bank vil ikke tale med mig, eller bevise noget, vi har kun have de siger og skriver. DET ER BARE IKKE BEVIS. VIS MIG NU DE BILAG KOM FRISK FREM TAL MED MIG, vi skal også tale om tvangssalg og benægtelsen bagefter. Men kære jyske bank lan nu min rådgiver ringe mig op. lad os tale om det. tager jeg fejl så undskylder og betaler jeg, bare lige vis mig aftale og lån,

Kunne minde om min sag, her forsikring Jyske bank, ban også at Banken overholder love og regler, men jyske bank vil ikke tale med mig, eller bevise noget, vi har kun have de siger og skriver. –
DET ER BARE IKKE BEVIS.
VIS MIG NU DE BILAG
KOM FRISK FREM TAL MED MIG, – vi skal også tale om tvangssalg og benægtelsen bagefter.
Men kære jyske bank
bare lige vis mig aftale og lån,

OPRÅB OM HJÆLP TIL DIALOG ER LAGT UD PÅ NETTET.

I HÅB OM NOGLE SER DET

Lund Elmer Sandager i har en advokat Philip Baurch som partner, må han geren lyve, for at skuffe i et rettsforhold. Vi ved at Advokaterne I Lund Elmer Sandager har deres egen Lovbog, men ved ikke hvad i selv har vedtaget, her kender vi kun den forstålige lov der gælder folket. det kan være misforståelser, jeg er jo ikke så dygtig som jer advokater, men jeg er en der ikke hælmmer før man vil svare mig, tale med mig, forklare mig det jeg ikke kan forstå. ØNSKER DIALOG

Lund Elmer Sandager
i har en advokat Philip Baurch som partner, må han gerne lyve, for at skuffe i et retsforhold.
ØNSKER DIALOG

At være åben og hæderlige er en af jyske banks-koncernens værdier og tolkning af dem til omverden. På den måde får vore interessenter bedre muligheder for at tage stilling til koncernen som investeringsobjekt, samarbejdspartner og arbejdsplads. - På de følgende sider kan du læse om jyske banks-koncernens mission, vision og værdier. Det fundament, som koncernen hviler på. - klip på billed og se side 17. ÅBEN og HÆDERLIG og SUND FORNUFT. :-) - Side 2 forord i jyske banks fundament

klip på billed og se side 17. ÅBEN og HÆDERLIG og SUND FORNUFT. 🙂

Side 2 for ord i jyske banks fundament

Jyske Banks Værdier er. Helhedssyn og sund fornuft Åben og hæderlig Anderledes Handlekraftig og vedholdende - Logo Gør en forskel Jyske Bank går nye veje til fordel for kunderne

Jyske Banks Værdier er.
Helhedssyn og sund fornuft
Åben og hæderlig
Anderledes
Handlekraftig og vedholdende

Logo Gør en forskel
Jyske Bank går nye veje til fordel for kunderne, og laver gerne falske garantier.

Jyske bank er ikke som andre banker, her laver vi falske garantier, og tager penge for at stille falske lånegarantier, i Jyske Bank tager vi også penge for at hjem tage lån der ikke findes, vi er meget anderledes i den store danske bank, Jyske bank vi tager også lånesagsgebyr på de lån du ikke vil have, så vil du have en ærlig bank, skal du nok ikke spørge i Jyske bank

Jyske bank er ikke som andre banker, her laver vi falske garantier, og tager penge for at stille falske lånegarantier, i Jyske Bank tager vi i jyske bank også penge for at hjemtage lån der slet ikke findes, vi er meget anderledes i den store danske bank, Jyske bank, hvor vi også gerne tager lånesagsgebyr på de lån, du ikke vil have, så vil du have en ærlig eller hæderlig bank, skal du nok ikke lige spørge i Jyske bank, for her lyver også, og det så meget vi kan, for at du ikke skal opdage at vi snyder og bedrager dig, vi kan snyde med falske lån, og skulle du opdage at vi i Jyske bank laver SVIG, så vil vil her i jyske bank skide dig et stykke, og ikke tale med dig,  i stedet vil vi se os om efter nye offer. hvis du er i tvivl, så spørg direktør CEO Anders Christian Dam Jyske Bank om jyske Bank kan modbevise at den store danske bank jyske bank ikke har lavet mandatsvig ved at snuppe af betroet midlet til falske garantier, falsk lån, falsk lånesagsgebyr

Her henviser vi til mail 25 maj 2016 hvor vi tilbyder jyske bank Anders Dam 250.000 kr. for kopi af lånet.

Kunne jeg da ikke bare få sande svar, hjælp med at råbe Jyske Bank op, og indrømme deres løgne.

🙁

Jyske bank skriver mange steder, at jyske bank overholder alle love og regler, men at jyske bank overholder ikke god skik, opdager du først når jyske bank har snydt dig, for så siger Jyske Bank ved deres bestyrelsesmedlem Philip Barusch, at jyske bank ikke behøver, at overholde god skik.

Jyske bank skriver mange steder, at jyske bank overholder alle love og regler, men at jyske bank overholder ikke god skik, opdager du først når jyske bank har snydt dig, for så siger Jyske Bank ved deres bestyrelsesmedlem Philip Baruch, at jyske bank ikke behøver, at overholde god skik.

🙁

God skik for banker, alle andre banker overholder disse regler fra finanstilsynet, Jyske bank er af en anden opfattelse, og siger ellers tak de regler skal vi ikke overholde, for jyske bank er en anderledes bank.

🙁

Jyske bank, en bank der alle steder skriver, at jyske bank overholder alle regler og love. men passer det så, NEJ det passer ikke. alene her skriver Jyske banks Bestyrelsesmedlem Philip Baruch at Jyske bank ikke behøver overholde god skik for banker, da det ingen konsekvens har at lade være. HAHAHAHAHA dette er jyske bank svar til retten om dårlig rådgivning. menb nu er det SVIG OG BEDRAGERI vi skal drøfte i byretten

men passer det så, NEJ det passer ikke.
dette er jyske bank svar til retten om dårlig rådgivning.

🙁

men nu er det SVIG samt BEDRAGERI, vi skal have belyst i byretten, om Jyske bank stadig er af en anden opfattelse, ved vi ikke for jyske bank ønsker ikke dialog. ?????????????????

JYSKE BANK det handler om jura siger i.

I Jyske Bank overholder vi alle love og regler, og laver vi fejl så retter vi op. men først efter vi i jyske bank er dømt i retten, frem til en dom så vil vi ikke tale med vores sure kunder, som tror vi i jyske bank snyder, vi er i jyske bank af en anden opfattelse en den du som kunde er.

🙁

HEJ jyske Bank Det er muligt det handler om jura, så det skal vi forholde os til i retten, men vi skriver her og der hvor vi kan for at fortælle andre, at jyske bank er en bedragerisk bank, hvilket jeg selvfølge vil bevise overfor retten, bedragerisk er også Svigagtig. men hvis det er en misforståelse tal da med Carsten om det

HEJ jyske Bank